.

... mój mąż mówi że jestem nie z tego świata :)).... więc niech tak zostanie .....

czwartek, 22 stycznia 2015

Balerinki :)

Witam ponownie :)
Tak jak obiecałam , jestem już od kilku dni w pracy ( de ) , i nie próżnuje :) ...
Na początku kilka fotek mojego ,,magicznego kuferka,, tu dzież skarby w nim ukryte , a zaraz po nich małe arcydziełka balerinki :)) 
Pomysł zasięgnęłam z zagranicznego bloga .. 
Postanowiłam wkleić kilka fotek , w jaki sposób je wykonałam :)) 
Jak zwykle zapraszam na bloga i zachęcam do wykonania samemu podniebnych tancerek :)
Pozdrawiam Betinka:)) 




Tak jak widać gdzieś tam w tle , nie zapominałam zabrać wydmuszek gęsich :)) mam zamiar się na nich wyżyć artystycznie :)) ....





Podniebne tancerki :)



.. poniżej krótki opis wykonania balerinek :)

 PRZYGOTOWAĆ :
- krochmal,
-pędzelek.
- drucik,
- szczypczyki,
- serwetki :)
....na początku za pomocą szczypczyków i drucika , wyginamy wątłe ciałko tancerki ..
w między czasie przygotowujemy sobie krochmal, ( tak jak kisiel ) ....
... następnie rozwarstwiamy serwetki ... ,
... część białej strony , serwetki rwiemy na paseczki ok. 2 cm szerokości , ( ja użyłam do owinięcia korpusów, chusteczek do nosa :)...
... i zaczynamy owijać i smarować na przemian krochmalem ..
,, ŚWISTAK SIEDZI I ZAWIJA ,,
owijamy tak długo i moczymy krochmalem do momentu aż uzyskamy odpowiedni wygląd :))
... muszą być bardzo starannie owinięte i wysuszone ..
... DLACZEGO KROCHMAL? - bo po wysuszeniu zrobią się śnieżno białe :)) i sztywne :))
... powróćmy do serwetek-z reszty rozwarstwionych serwetek ,wycinam 3 kółka , każde następne mniejsze o 1 cm ...
... kółeczka składam na pół i jeszcze raz na pół i skręcam w marchewkę :)) - muszą się pognieść ..
... rozprostowuję i nakładam je jedno na drugie ...
przez środek kóśek - spudniczki , przeciągam korpusik tancerki ...
W zasadzie to już koniec , bo tak naprawdę do wykończenia całej baleriny potrzebna fantazja twórcza według uznania :)) ...


*****


***


***


***


***


***



***




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz