.

... mój mąż mówi że jestem nie z tego świata :)).... więc niech tak zostanie .....

poniedziałek, 24 listopada 2014

...nowe stare cdn..

....Lale z głowami jak poduszki ..... przypatrując się fotkom , można zauważyć że głowy nie są idealne .Strasznie namęczyłam się przy tych głowach, i za każdym razem jak szyłam kolejną przyżekałam sobie że to już ostatnia . No niestety wyszły trzy i do tego, za każdym razem jak napychałam głowy, wychodził ten sam błąd , marszczyły się okrutnie na szwie  .Za trzecim razem odpuściłam i żeby zatuszować troszkę niedociągnięcia ,namalowałam im duże oczy :)) Wyszły inne , nawet same w sobie oryginalne ... Lecz długo nie zaborę się do szycia lal z dużymi głowami :)) No chyba że mnie ktoś poprosi :)))
moje
....lalki z dużymi oczami :))



 .....
:))

1 komentarz: