.

... mój mąż mówi że jestem nie z tego świata :)).... więc niech tak zostanie .....

środa, 28 stycznia 2015

Kolorowo mi ...

I znowu za oknem ponuro , deszcz zacina niemiłosiernie , a i do tego wiatr mało nie powyrywa drzew .. Mi już idzie drugi tydzień pracy w de :) , a i twórczo też :))
Dzisiaj sobie dla odmiany wymyśliłam że zrobię aniołki z masy :) I ot, takie tam   stoją i się suszą , czekają na swoją kolej :) Ja zaś nakręciłam jeszcze kilka balerinek :) . Tym razem zaszalałam i postanowiłam , że jak nie ma wiosny za oknem , to będzie na sukienkach moich tancerek :)) 
Chyba mi wyszły, bo jestem zadowolona z mojej pracy :)) 
Pozdrawiam Betinka :)


... czekają na swoją kolej :)


 ...............





Pozdrawiam Betinka :)

3 komentarze:

  1. Wow, your little dancers are fantastic. Like a feather in the wind! Love them.
    All my best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i inspirujące u Ciebie,zadomawiam się tutaj i z przyjemnością będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń